Drømmer du om at være en del af et dynamisk softwarehus i vækst og samtidig blive en ekspert i LessorLøn?
Med en af markedets mest solide løsninger inden for lønsystemer oplever Lessor en betydelig efterspørgsel. Derfor søger vi nu dig, der ønsker at bidrage med ekspertise inden for løn, drift og support.
Du bliver en del af vores dynamiske team i Allerød, som består af syv dygtige kolleger. Som supportkonsulent vil du specialisere dig i LessorLøn, og den ekspertise vil blive anvendt til at støtte vores kunder samt kontinuerligt forbedre og optimere vores systemer og processer.
Dine primære opgaver bliver at:
• Yde support til vores offentlige og private kunder samt vores partnere i anvendelsen af LessorLøn.
• Udarbejde vejledninger og iværksætte andre proaktive tiltag for at muliggøre, at kunderne selv kan finde hjælp.
• Samarbejde tæt med vores produktafdeling for at sikre kontinuerlig fokus på udviklingen af LessorLøn med kundens behov for øje.
Vores nuværende kollega har fået nye udfordringer internt i virksomheden, og vi søger derfor dig, der vil være med til at styrke vores team og bidrage til vores fælles succes.
For at trives i denne rolle, er det afgørende, at du tidligere har erfaring med lønadministration, drift og support af lønsystemer, enten fra den private eller den offentlige sektor. Det er en fordel, hvis du ud over løn også har viden om de tilknyttede love og kendskab til overenskomster.
Det er af stor betydning, at du:
• Motiveres af samarbejdet med kunderne og har lyst til at hjælpe dem med at få det optimale ud af deres lønsystem
• Er detaljeorienteret og sætter en ære i at yde service af høj kvalitet
• Arbejder med en høj grad af struktur og analyse
• Har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
• Skriver og taler flydende dansk og engelsk i skrift og tale til professionelt brug
• Har evnen til at forklare komplekse løsninger på en letforståelig måde
Brian Bjørn, som er Head of Support for LessorLøn, uddyber:
”I dit daglige arbejde vil du komme til at trække på din erfaring inden for lønområdet og sikre, at LessorLøn bliver udnyttet optimalt i forhold til den enkelte kundes behov. LessorLøn er et komplekst system, og det er derfor vigtigt, at du kan gøre det nemmere og mere forståeligt for brugerne. I teamet har vi et fantastisk samarbejde og plads til masser af humor – til tider spiser vi en anelse for meget kage (kan man det?). Vi sætter en stor ære i vores arbejde og ser frem til at få tilføjet en ny kollega til vores skønne team.”
Om os:
Som Supportkonsulent i Lessor Group får du en spændende stilling i et softwarehus i vækst med gode værdier og sund økonomi. Du arbejder i lækre lokaler i Allerød, hvor der er eget fitnessrum, kantine og en alsidig personaleforening. For os er det afgørende, at du er motiveret og trives som medarbejder og menneske, og at dit arbejdsliv og dit privatliv harmonerer. Ud over muligheden for hjemmearbejde, tilbyder vi blandt andet kurser og videreuddannelse med det formål at fastholde og skabe trivsel og engagement.
Lessor Group er ejet af den amerikanske softwarevirksomhed Paychex, der er markedsleder inden for HCM-løsninger i USA. Vi vokser hurtigt, og vores næste skridt er at komme ind på det europæiske marked.
Du kan læse mere om Lessor Group på lessor.dk.
Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte TalentPeople A/S på +45 7020 4011 – eller sende os dit CV på info@talentpeople.dk