atea KAM

Customer Operations Manager

 

Atea Managed Services (AMS) er blevet nordisk baseret, og som en del af transformationen søger vi en kundeorienteret Customer Operations Manager til vores kontor i Ballerup. Du vil få ansvaret for din egen kundeportefølje, som inkluderer både store og små kunder. Kundeansvaret indebærer bl.a. at sikre at Atea Managed Services lever op til vores aftalte driftsmål og fokus vil ligge på at imødekomme kundernes behov og udvikling gennem change-processer, proaktivt samspil samt effektiv support og fejlretning. Dette skal opnås i tæt samarbejde med vores driftsorganisation og procesafdeling, som du vil have daglig kommunikation med.

Du bliver en del af et nyetableret team bestående af 3-4 kolleger, hvor I sammen spiller en central rolle i at skabe en sund og positiv kultur i vores afdeling. I vores ledelsesværdier vægter vi frihed under ansvar, samarbejde for at opnå resultater, og vi sætter pris på en uformel og sjov tone i hverdagen. Selvom du ikke har direkte personaleansvar, vil du stå i spidsen for det daglige arbejde for de tekniske kollegaer i dit team. Derudover vil du arbejde på at optimere og løbende forbedre vores leverancer ved at analysere operationelle KPI’er og kundetilfredshed.

 

Din dag vil typisk omfatte:

• Daglige møder med tekniske kollegaer som er tilknyttet dit team.
• Sikre fremdrift og effektiv kommunikation på sager og opgaver; bl.a. ved at anvende dashboards i ServiceNow.
• Daglig kommunikation og alignment med driftslederne og procesafdeling om opgaver og ressourcefordeling.
• Arbejde med Continual Improvements på kunderne for at sikre fokus på kundetilfredsheden.
• Deltage i operationelle kundemøder, interne møder med Service Delivery Management, Salg, Drift, Onboarding etc.
• Diverse opgaver, der udgør en blanding af ad hoc-opgaver og dem, der naturligt er blevet en integreret del af din daglige arbejdsgang.

 

Om dig:

• Struktureret og præcis med fokus på at etablere gode rutiner og processer for stabile driftsleverancer.
• Selvstændig og at høj arbejdskapacitet karakteriserer din tilgang til arbejdet.
• Serviceorienteret med kundefokus som en central værdi.
• Kvalitetsbevidst og altid orienteret mod at finde den rette løsning.
• Erfaring med identifikation, ledelse, implementering og opfølgning på forbedringsinitiativer.
• Evne til kontinuerligt at bevare fokus på fremdrift og motivere teamet gennem kommunikation.
• Solid teknisk forståelse og baggrund fra IT Drift/IT-infrastruktur.
• Gerne erfaring med arbejde i Service Now og god indsigt i ITIL-processer.
• Dygtig teamleder, der vægter teamets succes over individuel præstation.
• Kendskab til og overholdelse af gældende spilleregler, samtidig med løbende feedback og sikring af bidrag fra alle teammedlemmer.

Hertil er det vigtigt at du har gode engelskkundskaber, både skriftligt og mundtligt, som gør dig i stand til at kommunikere problemfrit på engelsk.

 

Om Atea

Atea er den førende leverandør af IT-infrastruktur i de nordiske og baltiske regioner. Atea er til stede i 88 byer med over 8.000 medarbejdere i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Litauen, Letland og Estland. Atea leverer hardware og software fra førende globale leverandører og yder konsulent- og tekniske tjenester for at støtte sine kunder med design, implementering og drift af deres IT-miljøer. Atea havde en bruttoomsætning på cirka 47 milliarder NOK (4,6 milliarder EUR) i 2022 og er noteret på Oslo Børs. www.atea.com

 

Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte TalentPeople A/S på  +45 7020 4011 – eller sende os dit CV på  info@talentpeople.dk