atea KAM

Servicedesk Direktør

 

Kunne du tænke dig at stå i spidsen for Servicedesken i Ateas Managed Service, med ansvar for at lede og udvikle serviceoplevelsen for Ateas kunder? På vegne af Atea søger vi en Servicedesk Direktør for Danmark og det sydlige Sverige.

Atea Managed Services er eksperter inden for IT-drift. Uanset om kunderne ønsker at outsource dele eller hele deres IT-drift, er Atea deres foretrukne driftspartner.

 

Dine primære opgaver

Du bliver ansvarlig for en Servicedesk med 170 personer, hvoraf 13 er Teamleads og du har 5 Managers i direkte reference, som sammen håndterer IT relaterede henvendelser og problemløsning for danske og svenske kunder.

Dit primære arbejdsområde er at lede udviklingen og driften af Servicedesken, og i samarbejde med resten af Atea at opnå fastsatte mål og strategier. Ydermere vil du blive inddraget i udbud og deltage på kundemøder. Du vil indgå i en ledergruppe på tværs af Norden hvor I sammen sparrer om og udvikler serviceoplevelsen. Vi leder efter dig der naturligt opbygger stærke relationer og nyder et tæt samarbejde med både eget team og på tværs af organisationen.

 

Om dig

Som strategisk leder brænder du for at drive udviklingen af Servicedesken. Du formår at få alle med, og bruger dine stærke kommunikative og menneskelige egenskaber til at din division står stærkere og udvikler sig sammen.

For at få succes i denne rolle er det vigtigt du kommer med erfaring fra IT Servicedesk eller tilsvarende, og har en grundlæggende teknisk viden. Du tænker strategisk og har samtidig en stærk eksekveringsevne. Struktur og resultatorientering er nøglekompetencer, og en passion for at levere enestående kundeservice er afgørende. Endelig er din motivation for personlig og professionel udvikling vigtig for at forblive konkurrencedygtig og hjælpe dit team med at gøre det samme.

Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer og erfaringer med dig:
• Ledelse af ledere
• Sikre motivation og fremdrift i et stærkt team
• Udadvendt og er i stand til at skabe og vedligeholde gode samarbejdsrelationer med både kunder og kolleger
• Resultatorienteret og energisk og trives med at arbejde i en performancekultur
• Erfaring fra IT-branchen og helst også inden for videns baseret service (KCS).
• Arbejder struktureret med øje for optimering af arbejdsgange og processer
• Du er en dygtig mundtlig og skriftlig formidler både på engelsk og dansk

 

Om Atea

Atea er den førende leverandør af IT-infrastruktur i de nordiske og baltiske regioner. Atea er til stede i 88 byer med over 8.000 medarbejdere i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Litauen, Letland og Estland. Atea leverer hardware og software fra førende globale leverandører og yder konsulent- og tekniske tjenester for at støtte sine kunder med design, implementering og drift af deres IT-miljøer. Atea havde en bruttoomsætning på cirka 47 milliarder NOK (4,6 milliarder EUR) i 2022 og er noteret på Oslo Børs. www.atea.com

 

Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte TalentPeople A/S på  +45 7020 4011 – eller sende os dit CV på  info@talentpeople.dk