Internal Sales Coordinator

 

Vi søger en engageret og ansvarlig Internal Sales Coordinator til at indtage en central position i vores Success Team hos M Networks i Nivå.

Din rolle omfatter en række vigtige opgaver for både vores salgs- og support afdeling, og for at opleve success i stillingen forventer vi, at du har mindst 2 års erfaring inden for IT, eller en generel god forståelse og nysgerrighed for IT. Derudover værdsætter vi et stærkt servicegen og drive, der giver dig mulighed for at arbejde selvstændigt og på tværs af afdelinger.

 

Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

• Ansvarlig for håndtering af kundekontakt på tværs af platforme
• At spille en central rolle i håndtering og justering af licenser, besvare kundespørgsmål og rådgive om licensvalg
• At rådgive om hardwarevalg, vælge passende udstyr og hente tilbud fra distributører og producenter
• Besvarelse af kundetelefoner og levering af salgs support for at sikre tilfredse kunder
• Håndtering af registreringer og administrativt arbejde i forbindelse med salgsprocessen
• Assistance ved større projekter, herunder koordinering af produktbestillinger hos flere leverandører

 

Vi har en forhåbning om at du:

• Trives i, og er vant til at samarbejde med både interne kolleger, eksterne samarbejdspartnere og ikke mindst kunder.
• Forstår at bruge diverse portaler hos producenter og distributører.
• Kender og forstår ord som dækningsbidrag, subscription, bid og modern workplace. Forskellen på en router og Firewall, AP og switch.
• Er udadvendt og spørger i stedet for at gætte, samt trives i at forbinde mennesker.

Vi forventer ikke, at du behersker alt fra starten, men det er afgørende, at du har en naturlig lyst og drivkraft i at lære, organisere, systematisere og hurtigt kan sætte dig ind i nyt stof. Du arbejder proaktivt og driver selvstændigt dine opgaver, og forstår at etablere dig som en værdifuld holdspiller samtidigt med at du har evnen til at skabe den gode relation til mennesker, hvad enten det er en kunde eller dine kollegaer.

 

Vi tilbyder:

• Et fagligt spændende og udfordrende job med mange gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
• Et rigtig godt sammenhold og løbende sociale arrangementer
• Hybrid arbejdsplads og attraktiv lønpakke
• Smukke omgivelser i skønne lokaler i Nivå med frokostordning, velordnede arbejdsforhold inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring

 

Om M Networks:

M Networks er en af de førende virksomheder indenfor implementering og udvikling af IT-systemer til en bred række af virksomheder. De har en cloud first strategi og er partner på Azure-platformen. M Networks arbejder i alle sektorer med produkter til infrastruktursikkerhed, ligesom de er positioneret bredt i markedet. Kundesegmentet er typisk SMB med mellem 50-300 medarbejdere. M Networks bestræber sig på at skabe en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være. De værdsætter høj faglighed, en uformel tone og kunder i øjenhøjde. De har fokus på udvikling af kompetencer og løfter i flok.

 

Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte TalentPeople A/S på  +45 7020 4011 – eller sende os dit CV på  info@talentpeople.dk