Internal Sales Consultant
Din rolle omfatter en række vigtige opgaver for både vores Business Unit Managers og Business Development Executives og for at være kvalificeret til stillingen forventer vi, at du har mindst 2 års erfaring inden for IT og har en generel god forståelse for området. Derudover værdsætter vi et stærkt servicegen og drive, der giver dig mulighed for at arbejde selvstændigt.
Dine opgaver vil bl.a. inkludere:
Ansvarlig for udarbejdelse af tilbud, projekt oplæg. Dette omfatter både enkle ordrer og mere komplekse projekter som netværksløsninger, Server/Storage, større udskiftninger af arbejdspladser, Microsoft 365 og Azure migreringer, der kræver teknisk forståelse og noget indsigt i licenser
• At spille en central rolle i forståelsen af licenser, besvare kundespørgsmål og rådgive om licensvalg
• At sammensætte hardwarekonfigurationer, vælge passende udstyr og have teknisk viden om detaljer som f.eks. Meraki-licenser, Microsoft Licenser m.m.
• Besvarelse af kundetelefoner og levering af salgs support for at sikre tilfredse kunder
• Håndtering af registreringer og administrativt arbejde i forbindelse med salgsprocessen
• Assistance ved større projekter, herunder koordinering af produktbestillinger hos flere leverandører
• Er vant til at arbejde med mange leverandører og producenter.
• Forstår at bruge diverse portaler hos producenter og distributører.
• Kender ord som; Subscription, Deal reg., Bid, Cloud Marketplace. Forskellen på en router og Firewall, AP’er og switche.
• Har ambitioner om at vil mere og sulten på at lære og udvikle sig.
Vi forventer ikke, at du behersker alt fra starten, men det er afgørende, at du har en naturlig lyst og drivkraft i at lære og fortsat udvikle dig og hurtigt kan sætte dig ind i nyt stof. Du arbejder proaktivt og driver selvstændigt dine opgaver, og forstår at etablere dig som en værdifuld holdspiller samtidigt med at du har evnen til at skabe den gode relation til mennesker, hvad enten det er en kunde eller dine kollegaer.
Vi tilbyder dig
• Et fagligt spændende og udfordrende job med mange gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
• Et rigtig godt sammenhold og løbende sociale arrangementer
• Hybrid arbejdsplads og attraktiv lønpakke
• Smukke omgivelser i skønne lokaler i Nivå med frokostordning, velordnede arbejdsforhold inkl. pensionsordning og sundhedssikring
Om M Networks
M Networks er en af de førende virksomheder indenfor implementering og udvikling af IT-systemer til en bred række af virksomheder. De har en cloud first strategi og er partner på Azure-platformen. M Networks arbejder i alle sektorer med produkter til infrastruktursikkerhed, ligesom de er positioneret bredt i markedet. Kundesegmentet er typisk SMB med mellem 50-300 medarbejdere. M Networks bestræber sig på at skabe en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være. De værdsætter høj faglighed, en uformel tone og kunder i øjenhøjde. De har fokus på udvikling af kompetencer og løfter i flok.
Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte TalentPeople A/S på +45 7020 4011 – eller sende os dit CV på info@talentpeople.dk