Service Delivery Manager
til Atea Managed Service
Din primære rolle
Du træder ind i en stærk afdeling, der leverer services til en bred portefølje af store og mellemstore virksomheder. Du får en kundeportefølje, hvor den enkelte kunde vil opleve dig som Single Point of Contact i hele kontraktens løbetid. Dit samarbejde med kunderne bliver tæt og i nogen grad vil det omfatte deres kunder og leverandører. Du vil opnå en stor berøringsflade med interne og eksterne aktører, så du skal begå dig på både det operationelle, taktiske og strategiske niveau.
Sammen med gode kollegaer får du ansvaret for alle aspekter i et kundeforhold:
• Du indgår i Account teams sammen med vores salgsorganisation
• Du kører parløb overfor nye kunder sammen med vores Transition Managers
Hermed sikrer du, at kommercielle behov bliver tilgodeset i transitionsprocessen, og overgangen fra implementeringsprojekt til drift bliver så god som mulig.
Du har forståelse for vores kunders forretning, og skaber overblik over deres behov i relation til Ateas ydelser. Yderligere vil du være ansvarlig for rapportering af Service Level Agreements baseret på kundens servicekontrakt, og du vil ligeledes være ansvarlig for den samlede kontraktøkonomi på en række kundeengagementer.
Blandt dine primære opgaver er:
• Sikring af høj kundetilfredshed og kvalitet i leverancerne.
• Styring af servicekontrakten og håndtering fakturering og rentabilitet sammen med Account teamet.
• Udarbejdelse af Continuos Service Improvement (CSI) planer for kundeporteføljen
• Aktiv deltagelse i udarbejdelse af rapporter, opgørelser og andet dokumentation til kunder.
Bliv en af alle os i Atea
Du bliver en del af et velfungerende team, hvor nøgleord som samarbejde og høj faglighed er i højsædet. Vi har meget få udskiftninger i teamet, hvorfor du også vil opleve et godt sammenhold, som sikrer, at vi sammen arbejder på at finde de bedste løsninger for kunderne.
Vi prioriterer læring blandt andet gennem vores koncept ”Friday Education Sessions”, hvor vi gennem forskellige oplæg beriger hinanden.
Hvad forventer vi af dig?
Du har en relevant videregående it- eller forretningsmæssig uddannelse, f.eks. Cand. it eller Cand. Merc. Alternativt +5 års praktisk erfaring med it-drift, f.eks. som IT-chef, driftschef, Service Delivery Manager, Projektleder eller lignende.
Det er en fordel, at du har relevante certificeringer, f.eks. ITIL eller Prince2.
Som person er du kendt for at være:
• Proaktiv og besidde et stort personligt drive
• I besiddelse af en høj arbejdskapacitet og en evne til at stå fast.
• God til at kommunikere klart og effektivt – både med kolleger og kunder – såvel mundtligt som skriftligt, og på både dansk og engelsk.
• I stand til at opbygge relationer på alle niveauer hos kunderne.
• Empatisk, tillidsskabende og god til at sætte dig i andres sted.
• I stand til at anvende din indsigt i processer og projekter til at skabe de rigtige løsninger for kunden.
Ansættelsessted
Aarhus
Vil du bygge Danmark med it?
For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer– vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder en uformel kultur, hvor dine idéer bliver fejret, og du får plads til at løbe med dem. Hos os er ledelse ikke lig med kontrol, så du skal have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét. Vi håber, du vil være med.
Er du interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte TalentPeople A/S på +45 7020 4011 – eller sende os dit CV på info@talentpeople.dk